LINK REL="SHORTCUT ICON" HREF="http://cdn1.cdnme.se/4218528/6-3/untitled-2_520b386f9606ee4d479a740a_thumb.png">

Wildblood (wilda)

Wildblood var den första hästen som jag köpte när hästfunktionen kom. Wilda kommer från början från en familj på södra jorvik men flyttade till fort pinta för att säljas. Där hittade jag henne stå där och det var kärlek vid första ögonkastet. Jag köpte henne på direkten och vi klickade direkt. Med Wilda vann jag min första guldmedalj i gyllenåsarnas championat och den enda för den delen. Hon och jag har tävlat i dressyr och hoppning. Dressyr är Wildas starka gren men hon kan hoppa upp till 1.10 med ryttare. Jag kommer nog aldrig och sälja Wilda för hon var min andra och har alltid funnits där.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback