LINK REL="SHORTCUT ICON" HREF="http://cdn1.cdnme.se/4218528/6-3/untitled-2_520b386f9606ee4d479a740a_thumb.png">

Silvertear (knappen)

Silvertear ja vad ska man säga han är allt och mycket mer. Han är först och främst min tävlingshäst, min bästa vän och någon jag kan prata med. Knappen som han kallas har vunnit så mycket från ung ålder. Han och min fru milles häst misty kommer från samma stall på södra jorvik. Båda är av rasen Oldenburgare. När Knappen först kom till mig var han väldigt blyg och utstött. Vi började sakta men säkert bygga upp ett förtroende som är så starkt att det är oförståligt. Han vågar göra allt med mig. Vi klättrar upp på de högsta bergen i firgrove eller bara bada i törne. Jag kommer aldrig sälja Knappen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback