LINK REL="SHORTCUT ICON" HREF="http://cdn1.cdnme.se/4218528/6-3/untitled-2_520b386f9606ee4d479a740a_thumb.png">

ridpass-nessie

hej!
idag har jag ridit nessie lite. jag red henne från steves till valedale. jag jobbade ganska mycket med tempoväxlingar och kände att hon lyssnade på mig. 
jag är nt så bra på förklara så visar några bilder.
 
 
jag började trava från steves.
 
sen kom jag fram i galopp och sen ökade jag till lugn galopp
 
jag travade över fg bron och kom fram i galopp på andra sidan
 
 
 
nessie blev rädd för något och stegrade men lugnade sen ner sig
 
 
 
 
sen galopperade jag i fullfart på raksträckan
 
det var typ det jag gjorde idag hoppas ni är nöjd :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback