LINK REL="SHORTCUT ICON" HREF="http://cdn1.cdnme.se/4218528/6-3/untitled-2_520b386f9606ee4d479a740a_thumb.png">

Northrebel (nessie)

Jag har inte haft Nessie så länge men en sak kan jag säga hon lyssnar verkligen på sin ryttare. Hon följer minsta vink man gör. Men ibland kan hon vara lite tjurig. Nessie är inriden av Steves dotter för försäljning. När jag hörde att det fanns frieser hästar till salu så sprang jag genast till steves. Nessie fångade min blick. Jag bokade genast en provridning. Hon lyssnade perfekt på mig. Ingen annan vill ha Nessie så hon var min samma dag. Jag och Nessie kommer utvecklas enormt mycket nu under slutet av sommaren. Nu till hösten tänkte vi starta några dressyr tävlingar och kanske en liten lätt clear round.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback