LINK REL="SHORTCUT ICON" HREF="http://cdn1.cdnme.se/4218528/6-3/untitled-2_520b386f9606ee4d479a740a_thumb.png">

låna ut konto?

hej!
angående att låna ut konto så är det väldigt olika åsikter. Jag tycker själv det är ok att låna ut till din bästa vän eller någon som du litar på. Men till någon du har känt i 30 minuter kanske det inte är så smart. Jag lånar själv ut kontot till flera av mina vänner. Jag litar på de och hoppas de litar på mig.T.ex idaghar jag nästan bara varit inne på vildas och hon varit inne på mig. Jag har verkligen litat på henne. Sen så om någon skulla byta lösenord så kan man ju alltid trycka på glömt lösenord vilket är väldigt bra. Men det var bara det jag tänkte tycka till om. 
Bara för att detta inte skulle bli ett bildlöst inlägg så slänger jag in en bild på mig och mitt nya hår.
GOD NATT <3
 

Kommentarer
Alexandra Mistdawn säger:

Jag tycker också det är helt okej att låna ut sitt konto till dem man litar på! Själv har jag gjort det till två st. Och inget har hänt med mitt konto, och det är väldigt bra eftersom om man åker bort eller liknande. :3

Svar: ja exakt :D
None None

2013-07-30 | 23:15:19
Bloggadress: http://starstableryttarnas.blogg.se
Matilda Greenstone säger:

Fin blogg du har :D

Jag har aldrig lånat ut mitt till någon, skulle dock kunna göra det åt några få, som jag litar på :)

Svar: ok :D
None None

2013-07-30 | 23:31:37
Bloggadress: http://skydancers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback