LINK REL="SHORTCUT ICON" HREF="http://cdn1.cdnme.se/4218528/6-3/untitled-2_520b386f9606ee4d479a740a_thumb.png">

Åsikter om uppdateringen.

Lalalalala Nathalie Mcstar här som gästbloggar för att Evelyn fixar mina koder :$
 
 
Cha cha :3
Den här uppdateringen va ju sådär :/ Kläderna va ju inte något jag skulle vilja ha själv för det va ju inte så "nytt" Byxorna tyckte jag va väldigt lika några andra byxor och Hanskarna va ju inte heller direkt nya. Hatten va det snyggaste på outfiten *-* Sen hästarna va ju inte ett dugg lika som dom ser ut irl :c Det va väldigt synd för jag hade tänkt dom hästarna att dom hade lite mindre "ut smetade" prickar och anorlunda ansikten.
Aja på min blogg så fick den här uppdateringen 4/5 Tomater
PussHejj 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback