LINK REL="SHORTCUT ICON" HREF="http://cdn1.cdnme.se/4218528/6-3/untitled-2_520b386f9606ee4d479a740a_thumb.png">

Ridpass- Saphe

Hej!
Idag har jag hjälpt vilda med Saphe. Jag red ett litet lätt dressyr pass. Nathalie följde med som fotograf.
Jag började med att skritta från vingården där vildas hästar står uppstallade.
Efter vägen kom jag fram i trav och travade till vingårdens paddock.
Där travade jag fram lite och börja ställa lite högre krav på henne. 
Jag kom fram i galopp i vänster varv och gjorde lite volter mm.
Jag vände snett igenom och gjorde samma sak i andra varvet.
Jag skulle inte rida så länge så jag börja runda av.
Jag trava och skritta tillbaka till Vingården.
När vi kom tillbaka så borstade jag henne och myste
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback